BellResearch piackutató elemzése szerint a magyarországi cégek és intézmények körében az utóbbi időszakban lelassult, illetve az elmúlt egy évben megtorpant a világhálós penetráció terjedése. Sokan a válságot sejtik a jelenség mögött, de a szakemberek véleménye szerint sokkal inkább szemléletbeli és motivációs természetűek, és a digitális írástudással, illetve annak hiányával függnek össze, noha mára egyértelművé vált, hogy azok a cégek, amelyek jelen vannak a világhálón, offline társaikhoz képest lényegesen több potenciális vevőt képesek megszólítani.
Blog
A MOME Levéltár tartalmai könyvtárunk honlapján
A MOME Levéltárral kapcsolatos három dokumentum érhető el honlapunkon az Online tartalmak, Levéltár menüpont alatt. A Repertórium 1880 – 1990 című dokumentum műfaját tekintve levéltári segédlet, ami a levéltári kutatással kapcsolatban tartalmaz információkat. A napirendi Read more…